Folkrace på Björshultbanan

Klockan 6 igår morse stod vi lastade och klara för att åka ner till Nyköping och köra deras hösttävling. Vi hade riktigt fint väder hela dagen, jag och Niklas delade på min Opel Calibra och allt kändes riktigt bra. Första heatet satt jag och sov i starten men kom ändå ut som trea, sen låg det en veteran i mitt arsle i två varv och sen tryckte han sig förbi när jag flöt ut lite så blev fyra, suck.

Andra heatet däremot så gjorde jag en grym start och var först över krönet men så gick fjäderbenet sönder (tydligen hade det varit en spricka där tidigare såg dom) och det var bara att säga hej till vallen. Tråkigt nog var tävlingen över där, Niklas hade vunnit sitt heat också. Surt när bilen inte håller, nästa tävling då jäklar! Jag är nöjd på ett sätt ändå för jag blir bättre och bättre.

 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Född: 7 April 1992

Status: Singellivet

Arbete: Samordnare på TSP AB.

Bor: Huvudstaden Stockholm

Intressen: Bowling, motorsport, fotografi, musik, shopping, resa & party.


Min sjukdom kommer alltid vara min svagaste och starkaste punkt. ♥

- Klicka här om du väl läsa om min föredetta största hemlighet.


• 9 Oktober; Första dagen på nya jobbet.
• 13 Oktober; Sista banracingtävlingen på Mantorp och Rhodos Reunion på kvällen.
• 24 December; Julafton
• 31 December; Nyårsafton, 2013 here I come.

• Fast anställning.
• Flytta hemifrån, egen lägenhet.
• Ny bil.
• BE kort (bil med tungt släp).
• Åka till Afrika och Australien (då har jag varit i alla kontinenter!)
• Ta banracing licens.
• Vinna en stor folkracetävling.
• Träna mycket och utvecklas i bowlingen så jag får spela i A-Laget.


RSS 2.0

    


    Kopiera med Ctrl + C

bloglovin

ÖG RT