Funballz

  
  
  

Detta fick Esther av mig i studentpresent förra året, Funballz. Det är stora bollar som dom blåser upp och så springer man på vattnet. Det var sjukt kul och vi garvade en massa. Dock efter ett tag var man helt slut och det var dåligt med luft men det var helt klart värt det.

Vi körde balans tävling där E ägde mig totalt, jag var riktigt dålig på att hålla balansen. Skyller på att hon är längre än mig och nådde längst upp i bollen haha. Vi körde en spring tävling också och där vann jag första, men efter den tävlingen var jag helt slutkörd.

En rolig dag med min fina bästa vän ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Född: 7 April 1992

Status: Singellivet

Arbete: Samordnare på TSP AB.

Bor: Huvudstaden Stockholm

Intressen: Bowling, motorsport, fotografi, musik, shopping, resa & party.


Min sjukdom kommer alltid vara min svagaste och starkaste punkt. ♥

- Klicka här om du väl läsa om min föredetta största hemlighet.


• 9 Oktober; Första dagen på nya jobbet.
• 13 Oktober; Sista banracingtävlingen på Mantorp och Rhodos Reunion på kvällen.
• 24 December; Julafton
• 31 December; Nyårsafton, 2013 here I come.

• Fast anställning.
• Flytta hemifrån, egen lägenhet.
• Ny bil.
• BE kort (bil med tungt släp).
• Åka till Afrika och Australien (då har jag varit i alla kontinenter!)
• Ta banracing licens.
• Vinna en stor folkracetävling.
• Träna mycket och utvecklas i bowlingen så jag får spela i A-Laget.


RSS 2.0

    


    Kopiera med Ctrl + C

bloglovin

ÖG RT