Hågapokalen 2012

Körde inte Hågapokalen så kunde lika gärna fixa naglar.
Precis öppnat en cider med Lisa & Carro utanför racebussen.
 


Jag och min älskade syster utanför racebussen.
I tältet där bandet spelade, jag och fina Jennifer
 


Jag gömmer mig bakom mina älskade tre apor.
Godaste shoten ever, vasaloppet kallades den tydligen.
 


Niklas försöker posea haha.
Freddy, Lisa och Carro vill va med på kort.
 


Massa vänner, My vill inte vara med på bild, tråkmåns ;)
Filip Filmare fixade fyrverkerier.
 


Körde inte Hågapokalen som sagt, var med som SUPporter istället. Det var nämligen så att farsan hämtade mig på södagen innan tävlingen ens var slut. Då var det bara hemma och packa det sista, hämta Esther och sedan åka direkt till Arlanda för att ta flyget till Rhodos. Även fast jag älskar folkrace så var det mer värt att dra utomlands.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Född: 7 April 1992

Status: Singellivet

Arbete: Samordnare på TSP AB.

Bor: Huvudstaden Stockholm

Intressen: Bowling, motorsport, fotografi, musik, shopping, resa & party.


Min sjukdom kommer alltid vara min svagaste och starkaste punkt. ♥

- Klicka här om du väl läsa om min föredetta största hemlighet.


• 9 Oktober; Första dagen på nya jobbet.
• 13 Oktober; Sista banracingtävlingen på Mantorp och Rhodos Reunion på kvällen.
• 24 December; Julafton
• 31 December; Nyårsafton, 2013 here I come.

• Fast anställning.
• Flytta hemifrån, egen lägenhet.
• Ny bil.
• BE kort (bil med tungt släp).
• Åka till Afrika och Australien (då har jag varit i alla kontinenter!)
• Ta banracing licens.
• Vinna en stor folkracetävling.
• Träna mycket och utvecklas i bowlingen så jag får spela i A-Laget.


RSS 2.0

    


    Kopiera med Ctrl + C

bloglovin

ÖG RT