Nykter helg IGEN.

Jag som är värsta partyprinsessan, detta är väldigt olikt mig men måste man jobba så måste man. Ikväll ska jag jobba 21-03.30 och imorgon 22-03.30. Jag är ganska nervös inför ikväll, det var ett tag sen jag jobbade som croupier så det är klart att jag går runt och funderar på en massa. Hoppas allt går som vanligt och jag får träffas massa trevliga människor.

Efter att jag går av passet på söndagmorgon halv fyra så blir det direkt hem och sova, för vi har samling 08.50 för att åka till Södertälje och spela bowlingmatch. Har gullat lite med min rödtott så hon kan hämta mig så kan jag sova hela vägen till bowlinghallen. Dessutom efter matchen så tänkte jag nog åka och kolla på rallysprinten i Haninge och på kvällen har jag tvätten. Kommer sova gott på söndagkväll!
 
Så fuck mitt nyttiga liv denna helg, kommer bli en massa cola och godis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Född: 7 April 1992

Status: Singellivet

Arbete: Samordnare på TSP AB.

Bor: Huvudstaden Stockholm

Intressen: Bowling, motorsport, fotografi, musik, shopping, resa & party.


Min sjukdom kommer alltid vara min svagaste och starkaste punkt. ♥

- Klicka här om du väl läsa om min föredetta största hemlighet.


• 9 Oktober; Första dagen på nya jobbet.
• 13 Oktober; Sista banracingtävlingen på Mantorp och Rhodos Reunion på kvällen.
• 24 December; Julafton
• 31 December; Nyårsafton, 2013 here I come.

• Fast anställning.
• Flytta hemifrån, egen lägenhet.
• Ny bil.
• BE kort (bil med tungt släp).
• Åka till Afrika och Australien (då har jag varit i alla kontinenter!)
• Ta banracing licens.
• Vinna en stor folkracetävling.
• Träna mycket och utvecklas i bowlingen så jag får spela i A-Laget.


RSS 2.0

    


    Kopiera med Ctrl + C

bloglovin

ÖG RT