Nykter helg.

Fredag - Skjutsade farfar till läkaren på morgonen för han skulle fixa med sin hörapparat som han ska få. Tog hand om hans hund Hera under tiden, vi gick en promenad och det var skönt att röra på sig. Var i garaget en del av kvällen också, öppnade grinden till S och satt och gjorde han sällskap i regnet, oskönt haha. Hämtade sedan upp syrran och åkte till mamma och satt och snackade en massa.


Lördag
- Det var meningen att jag och syrran skulle upp och gå på ett pass på gymmet men hon somnade om haha. Jag hade biljetter till STCC som vi hade fått via Yokohama men syrran ville inte hänga på och dessutom var det skit väder och kaos mycket folk. Var ju där förra året när det var sol, då var det riktigt najs att vara där och hänga i Yokohamas tält osv. Får åka dit nästa år istället!

Jag hämtade iaf upp syrran så drog vi till sumpan och kollade på mammas match, dom torskade stort så det var ju tråkigt men ganska väntat på det laget. Efter det så hade min styvfarsa lagat grym middag (han är kock, så jäkla sweet). Vi bestämde oss sedan för att ha filmkväll, jag hade dock sett alla filmer vi såg men tycker dom är grymt bra. Blev först "This Means War", sen "Men in Black 3" och sist "The Hunger Games". Mitt i allt fick jag ett samtal från pappa som förändrade den lugna kvällen, åkte rally till haninge och hämtade upp farfar och skjutsade in honom till akuten. Hoppas allt blir bra ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Född: 7 April 1992

Status: Singellivet

Arbete: Samordnare på TSP AB.

Bor: Huvudstaden Stockholm

Intressen: Bowling, motorsport, fotografi, musik, shopping, resa & party.


Min sjukdom kommer alltid vara min svagaste och starkaste punkt. ♥

- Klicka här om du väl läsa om min föredetta största hemlighet.


• 9 Oktober; Första dagen på nya jobbet.
• 13 Oktober; Sista banracingtävlingen på Mantorp och Rhodos Reunion på kvällen.
• 24 December; Julafton
• 31 December; Nyårsafton, 2013 here I come.

• Fast anställning.
• Flytta hemifrån, egen lägenhet.
• Ny bil.
• BE kort (bil med tungt släp).
• Åka till Afrika och Australien (då har jag varit i alla kontinenter!)
• Ta banracing licens.
• Vinna en stor folkracetävling.
• Träna mycket och utvecklas i bowlingen så jag får spela i A-Laget.


RSS 2.0

    


    Kopiera med Ctrl + C

bloglovin

ÖG RT