Söndag med grabbarna

Dagen började med en bowlingmatch hemma mot Djurgården, vi vann!, SCORE Mitt resultat var jätte dåligt men vi vann och det är de som är viktigast, dessutom är vi obesegrade. Känns riktigt skönt!

JB och Challe kom till hallen och kollade en del av matchen, tror dom blev lite sugna på att lira själv, de började snacka om korpen lag osv haha.. Efter matchen drog vi till Heron City, de hade ställt upp ett nöjesfält bredvid parkeringen som vi var tvugna att kolla in, som små barn igen. Jag är sjukt höjd rädd så jag åkte inget med de gjorde grabbarna, någon hög jäkla sak.

Vi drog sedan in på HC och käkade gyros (åååh rhodos ta mig tillbaka). Bilnördar som vi är drog till spelhallen och körde olika bilspel, tror alla vann två spel var. Vi såg sedan på Snabba Cash 2, den var absolut inte lika bra som ettan tyvärr.




Kommentarer
Postat av: Michaela Lundgren

<3

Svar: ♥ ♥
Sandra Marie Arestav

2012-09-24 @ 12:31:26
URL: http://michaelasviktigaresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Född: 7 April 1992

Status: Singellivet

Arbete: Samordnare på TSP AB.

Bor: Huvudstaden Stockholm

Intressen: Bowling, motorsport, fotografi, musik, shopping, resa & party.


Min sjukdom kommer alltid vara min svagaste och starkaste punkt. ♥

- Klicka här om du väl läsa om min föredetta största hemlighet.


• 9 Oktober; Första dagen på nya jobbet.
• 13 Oktober; Sista banracingtävlingen på Mantorp och Rhodos Reunion på kvällen.
• 24 December; Julafton
• 31 December; Nyårsafton, 2013 here I come.

• Fast anställning.
• Flytta hemifrån, egen lägenhet.
• Ny bil.
• BE kort (bil med tungt släp).
• Åka till Afrika och Australien (då har jag varit i alla kontinenter!)
• Ta banracing licens.
• Vinna en stor folkracetävling.
• Träna mycket och utvecklas i bowlingen så jag får spela i A-Laget.


RSS 2.0

    


    Kopiera med Ctrl + C

bloglovin

ÖG RT